Thursday, August 25, 2011

sekolah masih seperti biasa

walaupon agak mandom dengan isu hari isnin yang lepas, kehidupan masih perlu diteruskan..
kebetulan minggu ini minggu last sekolah before cuti penggal 2 menjelma..
minggu ni jugaklah yang sangat busy ngan meeting pentadbiran..

minggu ini jugaklah ade sambutan hari kemerdekaan(sungguh tidak faham ini).. padahal pekeliling cakap sebarang sambutan adelah selepas cuti sekolah.. ntah.. lantak.. aku layankan jek..

minggu ini jugaklah ade sambutan berbuka puasa bersama-sama dengan cikgu-cikgu sesi petang dan bebudak sekolah pagi dan petang.. sangat best! and totally awesome..
makanan pon sodap2 belaka..

minggu ini jugak semakin sengkek sebab dah dapat biskut raya kene ar bayar kan.. hohoho..
tak cukup dengan itu, sibuk gi beli kerepek pisang lagi.. hari ini pulak ade orang jual kek sodap menyelerakan.. slurppp2...

minggu ini jugak berusaha untuk dapatkan cendol sedap sampai ke titisan air kat Bazar Ramadan Kampung Melayu.. ye! aku adalah peminat tegar cendol.. sebab itu badan saya bam-bam-bam dan jantung saya penuh dengan kolestrol.. huuuu~

minggu ini jugaklah hati tak sabar mau pulang ke kampung kerana dulu family yang menunggu kepulangan.. tahun ini bertambah insan yang menanti kepulanganku.. heee~ =)

minggu ini walaupon sangat mencabar minda dan ketahanan fizikal, aku masih mampu survive..

Terima Kasih Tuhan. =)

No comments: