Wednesday, March 9, 2011

tau tak apa itu muka selenge~

hari ni dalam sejarah..
owh, supposely tak sepatutnya cakap hari ini dalam sejarah..
sepatutnya cakap minggu ini dalam sejarah.
because for the whole weeks, aku takde mood nak masuk mengajar.
sobsosbosbsobsob~
sedih..
kesian kat students tapi kepala otak aku dah swing2 dah..
tak mampu nak berdepan dengan students..

1. aku dah siap check kertas ujian sains form 2 dan kimia form 4.
2. aku rase cam lost bile ramai yang dapat cukup2 makan jek.
3. aku ajar laju sangat ke?
4. aku bosan kalo tak mengajar, tapi minggu ni budak2 xnak belajar. diorang cuma nak tau markah ujian diorang.
5. elok aku bagi markah ujian diorang, diorang buat muke selenge, muke sedih, muke shocked, muke komplen tak paham aku ajar... wohohohohoho...

yang jenis muka terakhir sekali tu yang buat aku tertanya2..
kalo dia dua orang jek buat muke komplen tak paham aku ajar, kenapa sebelum2 ni diorang tak mengaku diorang tak paham?
pastu ade 2 orang fail kertas kimia..
aku panggil ke depan, 2-2 orang pompuan..
aku soal aku tanya kenapa sampai fail paper saya.
sorang cakap mengaku dia tak faham dan aku juga faham sebab dia sibuk dengan sukan mase tengah exam tuh. jarang masuk kelas..
yang sorang lagi, dah lah tak pandang muka aku. aku tanya dia tak jawab.
aku rase nak sepak2 jek muka dia.. errr... sepak(tampar), bukan sepan(terajang) oke.
tapi aku tahan2 jek..
ya ampun, cuba lah kalo korang dok di tempat aku..
please give any tips untuk hadapi pelajar dapat markah cukup2 makan?
sebab aku tak tau nak marah or nak tegur or watsoever pon. aku jadi giveup..
errr...

2 comments:

fRaMe+LenSeS said...

mungkin kamu kena ubah teknik sket kot.. ;) leh aih.. tamo down2.. nt anak murid lagi down.. ;)

Unknown said...

betol2.. kene perbaiki mane2 yang lemah...
thanks ye for the spirits...