Sunday, March 6, 2011

subhanallah.. tetibe rasa kelakar pulak..

hi u ollls...
happy sunday ye..
actually i kene keje arini..
hari ahad kan.. terengganu mane de cuti..
hurm.. tapi cube teka i gi keje tak?
i gi sekolah tak?
oooooooowh.. mesti la tak..
nape ek gedik2 santai jek taknak gi sekolah..
huhu..
ini bukan simptom sunday blues ke ape ke..
ni sebab demam yang tak kebah2..
sekejap panas, sekejap sejuk..
pastu panas balik.. sejuk balik..
haish..

dahtu, pegi la klinik lokman kat jerteh sane tu..
doh cite lah gini-gini-gini..
doc cakap u just pressure.. tapi saya tak leh bagi ubat penenang sebab tekanan darah stabil..
hah! kauuuuu.. pressure tapi tekanan darah stabil.. camne tuh?
pastu doc nasihat lah supaya takyah pkir banyak2..
pikir banyak2, tapi xde jalan penyelesaian tak gune jugak kan..
sobsoobsosb~ T________T
betol doc..

so, terus balik dan bersemangat untuk gi skolah esok.
maaf ye students kat sekolah.
hari ni terpaksa amek MC..
demi kebaikan awak2 jugak..
=)

hopefully lepas2 ni kalo tensi2 jek, terus kene gi pulun cari rakan2 seperjuangan kat kedai gambar...
owh.. i miss mereka..
keje dalam keadaan happy jek..

2 comments:

Chekgu Azrine said...

salam perkenalan cikgu munie..ngaja sek mana??

mUnie UncLe hUsin said...

hi cikgu azrine.. thanks for stop by..
saye mengajar kat sekolah menengah area jerteh ni je..
for temporary before get posted..
=)