Saturday, June 18, 2011

SABAR bukan kawan saya lagi

macam semua orang dah dapat surat posting tu..
dahtu, aku punye bile lagi nak sampai ni?
nak salahkan kementerian ke nak salahkan pejabat pos ke nak salahkan office boy yang tak hantar2 lagi surat aku?
every single day since last week, keje aku dok mengklik website KPM tuh...
tiap2 hari tanpa rasa jemu kot..
takde pulak link penempatan untuk kitaorang guru lepasan IPTA ni..
yang ade kalo bersangkut ngan maktab adelah..
haih... pilih kasih betol..
kalo betol camtu, tak yah dok buat lah education course kat IPTA, asek dok lebihkan budak2 maktab je..
eh-eh.. tetibe nak gaduh ngan budak maktab kan..
hahaha..
budak maktab tu ramai..
i tujukan kat segolongan itu je..
faham-faham sendiri lah..
lagikan cikgu senior kat sekolah pon tak suka golongan itu... apetah lagi aku..
dah.. mencik ar buat entry emo2 ni..

p/s: Ya Tuhan, cepatlah surat saye sampai.. amin.

No comments: