Sunday, February 12, 2012

episod cikgu! saya memain je..

ko nak memain, ko gi main kat padang..
ko rase hidup ko ni macam dalam permainan, sile jadi pemain yang terbaik.
malangnya bila aku nak ajar ko jadi pemain yang terbaik.
ko cakap aku berlagak..
bila aku dah berlagak, ko cakap aku macamlah bagus sangat.

ko ni gile psyco punye orang ke gane cite ni?
dalam kelas, dalam kelas punye cite.
luar kelas, luar kelas punye cite.
kalo  rase nak sembang kosong nge aku, please..
aku hanya pilih pelajar yang sesuai sahaja.
kalo aku tak pilih ko untuk masuk ke kumpulan-sembang-kosong aku..
silalah terima dengan hati terbuka because u're not smart enuff to enter it..

belajar tu kan macam2 cara.
bilamana ko selalu nak compare2..
terserahlah.. itu pilihan ko buat.. dan ko kene belajar bertanggungjawab atas pilihan yang ko buat.
kalo setakat nak makan suap sahaja...
that wasn't my style.

every single things in this world, u've to try smarter and harder than before.
semua orang akan tinggal ko kalo ko lambat.
aku tak tanya ko faham atau tidak sebab kalo ko faham, ko boleh buat latihan.
kalo ko tak faham, ko tanye aku personally.
salahkan orang lain atas kesalahan ko. aku rase ko yang bermasalah. bukan aku.

No comments: