Monday, July 4, 2011

satu sekolah kecoh sebab cikgu hooooot???

hello u olllls...
ape macam hari-hari korang semua?
ade okay ke?
ade tak okay ke?
ade ke tak de ke, yang penting kongsi-kongsi la sket..
tak nak follow takpe..
letak je link kat chatbox tu...
mane la tau aku TER-rajen nak click ke ape ke..
eceh..

but it doesn't matter for me now..
i mean now is refer to now lah..
when i'm writing(read typing) this entry..
sat-sat lagi aku pi lah bace blog2 korang..
laaa ni.. angpa meh la bace update dari aku ni..
hee...

anyway, anyhow.. this week dah masuk minggu kedua aku kat sini..
minggu lepas hari sabtu cam biasa la kan..
serentak kat seluruh malaysia, KPM anjurkan satu murid, satu sukan , satu malaysia kan..
overall penyertaan agak memberangsangkan..
walaupun tak semua attendance dipenuhi..
yang kebanyakan datang memberi kerjasama yang baik..
yang tak datang tu, lantak hangpa lah..
hangpa tak datang, kosong je lah attendance hangpa..
hangpa yang dapat surat amaran.. bukan cikgu..
so, sila faham-faham sendiri..
dan aku ditugaskan jaga checkpoint bersama-sama housemate aku dan adelah dalam 4 orang cikgu yang lain..
seronok weh jaga ngan diorang..
cikgu-cikgu muda.. sempoiii je la kan semua..
bab gosip-menggosip, kene-mengena, bahan-membahan satu sama laen tu dah jadi resmi kami kat sini..
so far aku layankan je..

bergambar lagi la kami suke.. hahaha

penat ke? jaga checkpoint tak penat...
meeting lepas lari-lari tu penat...
hahahaha..
tahan jek mata aku..
balik umah terus terbongkang tido..
housemate ajak gi tengok TRANSFORMER 3 pon aku dok taram tido..
memang ratu tidur betol... =)
itu pasal hari lari-lari 2 Julai 2011..

pasal sekolah dan mengajar???? hurm..
nanti aku update laen k..
hari ni baru hari isnin...
lek ar..
;)

p/s: yang penting... hari KHAMIS sekolah cuti..... weeeehuuuuu~

No comments: