Wednesday, July 6, 2011

aktiviti rutin selepas waktu sekolah

hi hello semua...
semoga hari anda ceria2 syiok gitu..

hari ni aku nak kongsi ngan korang aktiviti rutin aku selepas waktu sekolah..
sebelum aku nak bagitau aku suke ar sekolah yang dua sesi ni..
sebab leh balik awal...
cer teka.. cer teka aku balik kol bape??
hahaha..
1.30 tengahari aku dah leh balik..
kol 1.45 elok2 dah sampai kat rumah...
ya Allah, masyuk gile...
hek eleh.. memang la syiok sebab aku masuk sekolah tu bulan June..
so, takde aktiviti ko-kokurikulum..
takde latihan sukan ke pom-pom ke..
memang la syiok balik awal..
cer ade.. cer ade..
ade nak syiok2 lagi?
hahaha.. takpe.. yang tu kita tengok tahun depan punye cite..

macam biasa lah bile balik, aku akan rest depan tv untuk hilangkan peluh-peluh yang menitik di dahi sebab exercise balik rumah i jalan kaki je you ooolllss...
jalan kaki okeh..
dengan wedges 2.5 inci.. memang satu latihan kaki yang sangat mencabar..
haha... terasa poyo lak aku cakap (read type) macam tu..
selepas elok aku solat dan mandi, area kol 3 aku akan online atau tdo...
sejam je aku tido.. tu pom kalo betol2 penat..
kalo tak, dalam setengah jam pon dah bangun..
sebab pe?
panas la korang..
bilik aku panas petang.. matahari straight je menembusi ruang kamarku.. eceh.
so, sangatlah panas...
i pon kuar relax2 kat depan tv..
jam 5 petang.. cam biasa solat asar pastu aktiviti merendam baju untuk dibasuh bermula..
kol 6, start basuh baju...
tup tap tup tap dah kol 7..

pastu gitulah rutin aku tiap2 hari...
tetibe aku rasa cam sadis jek..
next week aku nak gi jejalan lah tiap2 petang..
memang ar tak syiok jalan sesorang..
tapi alang2 dok tempat baru ni..
leh gak kenal2 tempat sekeliling..
takde lah kalo orang bercerita, aku terpinga2 tak tau..
huhu..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

pssssss...matlamat nak jogging tiap2 petang masih belom dapat dicapai..
hahahaha... takde yang nak temankan i jogging.. huhu~

2 comments:

mynewmenadieya said...

u dok sorg ke sis?
hehe,,,i pun 2sesi,,sek abis kul 1.10,,tp ckgu2 leh blk kul 145,,hehe,,,tp i salu je blk lwt,,,stay stlekan ape yg ptt,,,hehe~

Unknown said...

nad...
i dok ngan 2 orang lagi cikgu..
same skool ngan i jugak..
kalo i masuk awal tahun,
mesti banyak keje cam u gak cik nad oiiii...
huhuhu~